TI - All of articles in this volume one of journal of nursing education PT - JOURNAL ARTICLE TA - J-Nurs-Edu JN - J-Nurs-Edu VO - 1 VI - 1 IP - 1 4099 - http://jne.ir/article-1-56-fa.html 4100 - http://jne.ir/article-1-56-fa.PDF SO - J-Nurs-Edu 1 AB  - فهرست مطالب عنوان صفحه - راهنمای نویسندگان مقالات سرمقاله دکتر مسعود فلاحی خشکناب - تجارب و دیدگاه‌های دانشجویان پرستاری در مورد خصوصیات مربی بالینی در ارزشیابی بالینی 1 مهرنوش پازارگادی - طاهره اشک تراب - شراره خسروی - پرستاران انگیره‌ساز یا سرکوب‌گر انگیزش در مسیر یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری 14 نسرین حنیفی - سرور پرویزی - سودابه جولایی - بررسی تجربیات پرستاران و دانشجویان از اجرای مدل پرسپتورشیپ در کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری 25 فرشته آئین - سیدعلی‌محمد هاشمی‌نیا - جعفر مقدسی - بررسی تأثیر الگوی توانمندسازی بر دیسترس دیابت و کنترل دیابت در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 38 داود شجاعی‌زاده - غلامرضا شریفی‌راد - آذر طل - محمدرضا مهاجری تهرانی - فاطمه الحانی - رابطه تفکر انتقادی، راهبردهای خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود 48 محمود بخشی - محمدرضا آهنچیان - رعنا امیری - مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری: خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی استاد، مکمل یا متضاد؟ 61 ندا مهرداد - شعله بیگدلی - حسین ابراهیمی - مقایسه تأثیر دو روش آموزش چهره به چهره و آموزش با کتابچه بر میزان یادگیری بیماران بعد از جراحی‌های ادراری 70 زهرا خادمیان - محبوبه مقارئی - نادره شکرانیان - پیامد کاربرد مدل همکار آموزشی بالینی بر آموزش دانشجویان کارشناسی اتاق عمل 78 مژگان لطفی - وحید زمان‌زاده - زهرا شیخ علی‌پور CP - IRAN IN - LG - eng PB - J-Nurs-Edu PG - 0 PT - Quantitative-Research YR - 2012