Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Nursing Education

نشریه آموزش پرستاری



Volume 1, Number 1 (2012-11)


Effect of peer clinical teaching method on the education of operating room students
پیامد کاربرد مدل همکار آموزشی بالینی بر آموزش دانشجویان کارشناسی اتاق عمل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of the effect of face to face teaching and the educational booklet on the patient’s learning after urologic surgical procedures
مقایسه تأثیر دو روش آموزش چهره به چهره و آموزش با کتابچه بر میزان یادگیری بیماران بعد از جراحی‌های ادراری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nursing students' practical skills: self-, peer and teacher evaluation, complementary or contradictory?
مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری: خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی استاد، مکمل یا متضاد؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between critical thinking, self-regulatory strategies, and goal achievement in nursing students of Islamic Azad University, Shahroud Branch
رابطه تفکر انتقادی، راهبردهای خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of empowerment model on distress and diabetes control in patients with type 2 diabetes
بررسی تأثیر الگوی توانمندسازی بر دیسترس دیابت و کنترل دیابت در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Preceptors and student's experiences on the implementation of perceptorship model in clinical practice
بررسی تجربیات پرستاران و دانشجویان از اجرای مدل پرسپتورشیپ در کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nurses as motivators or suppressors of nursing students’ learning in clinical learning
پرستاران انگیره‌ساز یا سرکوب‌گر انگیزش در مسیر یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nursing students` experiences and perspectives on the clinical characteristics of instructors` in clinical evaluation
تجارب و دیدگاه‌های دانشجویان پرستاری در مورد خصوصیات مربی بالینی در ارزشیابی بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

سرمقاله
سرمقاله
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

All of articles in this volume one of journal of nursing education
کلیه مقالات شماره اول نشریه آموزش پرستاری پاییز 1391
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles