Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Nursing Education
نشریه آموزش پرستاری
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 1, Number 1 (2012-11)
Effect of peer clinical teaching method on the education of operating room students
پیامد کاربرد مدل همکار آموزشی بالینی بر آموزش دانشجویان کارشناسی اتاق عمل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the effect of face to face teaching and the educational booklet on the patient’s learning after urologic surgical procedures
مقایسه تأثیر دو روش آموزش چهره به چهره و آموزش با کتابچه بر میزان یادگیری بیماران بعد از جراحیهای ادراری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing students' practical skills: self-, peer and teacher evaluation, complementary or contradictory?
مهارتهای بالینی دانشجویان پرستاری: خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی استاد، مکمل یا متضاد؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between critical thinking, self-regulatory strategies, and goal achievement in nursing students of Islamic Azad University, Shahroud Branch
رابطه تفکر انتقادی، راهبردهای خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of empowerment model on distress and diabetes control in patients with type 2 diabetes
بررسی تأثیر الگوی توانمندسازی بر دیسترس دیابت و کنترل دیابت در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Preceptors and student's experiences on the implementation of perceptorship model in clinical practice
بررسی تجربیات پرستاران و دانشجویان از اجرای مدل پرسپتورشیپ در کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nurses as motivators or suppressors of nursing students’ learning in clinical learning
پرستاران انگیرهساز یا سرکوبگر انگیزش در مسیر یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing students` experiences and perspectives on the clinical characteristics of instructors` in clinical evaluation
تجارب و دیدگاههای دانشجویان پرستاری در مورد خصوصیات مربی بالینی در ارزشیابی بالینی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
سرمقاله
سرمقاله
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
All of articles in this volume one of journal of nursing education
کلیه مقالات شماره اول نشریه آموزش پرستاری پاییز 1391
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles