Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Nursing Education
نشریه آموزش پرستاری
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 2 (2016-7)
Barriers to Professional Socialization in Nursing: an Integrative Review
موانع اجتماعی شدن حرفه ایی در پرستاری: یک مطالعه مروری یکپارچه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Moral Intelligence and altruism with nurses Attitude to the rights of patients
بررسی همبستگی هوش اخلاقی و نوع دوستی با نگرش پرستاران نسبت به رعایت حقوق بیماران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Quality of life and its relationship to the Job stress in among nursing staff in Hospitals of Sari, in 2015
کیفیت زندگی و ارتباط آن با استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان های شهر ساری در سال 1394
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Dietary Behavior Status And Its Predictors Based On The Pender`s Health Promotion Model Constructs Among Overweight Women referred to Fatemieh hospital clinics in Hamedan, 2014
بررسی رفتار تغذیه ای و عوامل پیش بینی کننده آن بر اساس الگوی ارتقاء سلامت پندر در زنان با وزن بالا مراجعه کننده به درمانگاه های بیمارستان فاطمیه شهر همدان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The study of Facilities and Barriers to Evidence-Based Practice (EBP) in Nurses, view point of Kerman University of Medical Sciences
عوامل تسهیل کننده و بازدارنده عملکرد مبتنی بر شواهد (EBP) از دید پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرمان در سال 1392
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The study of the relationship study approach to deliberative practice and Course satisfaction and academic achievement among Isfahan University of Medical Sciences nursing students at the 2013-2014 academic year University of Medical Sciences
رابطه رویکرد مطالعه عمل فکورانه با رضایت از دوره آموزشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال تحصیلی 93-1392
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of research workshop on knowledge of clinical nurses in Medical University at East Azarbaijan province in 2014
تأثیر کارگاه روش تحقیق بر دانش پرستاران بالینی مراکز آموزشی درمانی استان آذربایجان شرقی در سال 1393
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Two Kinds of Feedback ”written” and “oral written” on Formative Assessment on Arterial Blood Gas Interpretation Skills of Nurses in Critical Care Nurses
بررسی مقایسه تاثیر دو نوع بازخورد “کتبی” و “کتبی شفاهی” در ارزیابی تکوینی بر مهارت تفسیر گازهای خون شریانی در پرستاران بخش مراقبت ویژه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles