Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Nursing Education
نشریه آموزش پرستاری
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 12, Number 5 (2023-12)
The Effect of Educational Video on Anxiety Level and Awareness in Patients Undergoing Spinal Column Surgery(2021)
بررسی تاثیر فیلم آموزشی بر میزان اضطراب و آگاهی در بیماران تحت جراحی ستون فقرات
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Outcomes of Family Empowerment in Hemodialysis Patients Using The Family-Centered Empowerment Model: An Integrative Review
پیامدهای توانمندسازی خانواده در بیماران همودیالیزی با استفاده از مدل توانمندسازی خانواده محور: یک مرور یکپارچه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the Effect of Two Educational Methods on the Ability to Comply with Ethical Principles(Work Conscience) of Nursing Students in Islamic Azad University –Najafabad Branch and Isfahan Azad University (Khorasgan)
مقایسه تاثیر دو روش آموزشی بر توانمندی در رعایت اصول اخلاقی(وجدان کاری)دانشجویان پرستاری عرصه در دانشگاههای آزاد نجف آباد و اصفهان (خوراسگان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Studying The Educational Needs of Operating Room Technologists in Selected Isfahan Hospitals and Related Factors In 2021
بررسی نیازهای آموزشی تکنولوژیست های اتاق عمل بیمارستان های منتخب اصفهان و فاکتورهای مرتبط با آن در سال 1400
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ranking in-Service Training Courses of Nursing with Multi-Criteria Decision Making Approach
الویت گذاری دوره های آموزش ضمن خدمت پرستاری با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Theory-practice gap and its associated factors in the view of undergraduate nursing students of Kurdistan University of Medical Sciences
شکاف آموزش تئوری و بالین و عوامل موثر بر آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی کردستان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing The Quality of Virtual Education from The Perspective of Students of Tabas School of Nursing during the COVID-19 Pandemic in 1399-1400
بررسی کیفیت آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری طبس در دوران پاندمی COVID-19 در سال 1400-1399
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing Undergraduate Curriculum in Iran and the University of Copenhagen, Denmark: A Comparative Study
برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری در ایران و دانشگاه کپنهاگ دانمارک: یک مطالعه تطبیقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles