Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Nursing Education

نشریه آموزش پرستاری



Volume 3, Number 1 (2014-5)


Frequency of academic failure and its associated factors from the viewpoint of students with and without academic failure in the Faculty of Nursing and Midwifery, Khoramabad, Iran
بررسی فراوانی افت تحصیلی و عوامل مؤثر بر آن از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی خرم‌آباد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Midwifery students’ experience of role-playing as a teaching strategy: a qualitative study
تجربه دانشجویان مامایی از آموزش به روش ایفای نقش در کارآموزی: پژوهش کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of training competency of health care workers in training clients and patients
بررسی توانمندی آموزشی کارکنان مراکز بهداشتی درمانی در آموزش مددجویان و مراجعین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The investigation relationship between dimensions of social capital with burnout nurses in Khorramabad academic hospitals
بررسی رابطه بین ابعاد سرمایه اجتماعی با فرسودگی شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های دانشگاهی شهر خرم‌آباد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between assertiveness and critical thinking in nursing students
رابطه قاطعیت و تفکر انتقادی در دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Professional partnership: nurses’ experience of theory–practice gap in nursing education
مشارکت حرفه‌ای: تبیین تجارب پرستاران در مواجهه با فاصله بین آموزش نظری و بالین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of family education program on depression, anxiety and stress of family caregivers of elderly individuals with dementia
تأثیر برنامه آموزش خانواده بر میزان افسردگی، اضطراب و استرس مراقبین خانوادگی سالمندان مبتلا به دمانس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of education on management of blood glucose in children with diabetes
بررسی تأثیر آموزش بر مدیریت قندخون کودکان مبتلا به دیابت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles