Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Nursing Education

نشریه آموزش پرستاری



Volume 9, Number 5 (2020-10)


The relationship self-compassion and aesthetic care in nurses
رابطه ویژگی خود شفقت ورزی و مراقبت مبتنی بر زیبایی شناسی در پرستاران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nursing Faculty Members' Views on the Application of Critical Thinking Skills in Postgraduate Students' Curriculum: A Qualitative Study
دیدگاه اعضای هیات علمی پرستاری در خصوص به کارگیری مهارت های تفکر انتقادی در برنامه درسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of the Emotional Intelligence Skills Training on the nurses' Organizational Commitment
بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های هوش هیجانی بر تعهد سازمانی پرستاران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between Temperament and Academic Motivation of Nursing and Midwifery
ارتباط مزاج با انگیزش تحصیلی در دانشجویان رشته پرستاری و مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Conducting a clinical competency test for nursing students in a virtual method during the Covid-19 pandemic: A case study
برگزاری آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری به شیوه مجازی در طی پاندمی کووید-19: مطالعه موردی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Clinical Education Status and Factors Affecting Effective Clinical Education from the Viewpoints of Nursing Students in Alborz University of Medical Sciences In the year 2020
وضعیت آموزش بالینی و عوامل موثر بر آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1399-1398
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of the Nurse Image in Iranian Cinema
بررسی تصویر پرستار در سینمای ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of three methods of e-Learning, Traditional and Combined Education on the Learning Health Assessment Lesson in Midwifery Students
مقایسه سه روش آموزش الکترونیک، سنتی و ترکیبی بر یادگیری درس بررسی سلامت در دانشجویان مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles