Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Nursing Education

نشریه آموزش پرستاری



Volume 3, Number 3 (2014-11)


Comparing the effect of feedback lecture and conventional lecture on the students’ learning and satisfaction to teach intensive nursing cares
مقایسه تأثیر سخنرانی بازخوردی و سخنرانی سنتی بر یادگیری و رضایتمندی دانشجویان در درس مراقبت‌های ویژه پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Related factors with academic burnout in nursing and paramedics students of Qom University of Medical Sciences in 2014
عوامل مرتبط با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1392
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The comparison of component psychological quality of life in the work shifts fixed and shifts variable in nurses
مقایسه مؤلفه‌های روان‌شناختی کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of blended electronic education on learning and self-efficiency in nursing students in the cardiovascular intensive care courses
تأثیر آموزش الکترونیکی تلفیقی بر یادگیری و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری در درس مراقبت‌های ویژه قلبی عروقی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the effect of small group intervention program on knowledge and health literacy among patients with heart failure
بررسی تأثیر تکنیک آموزش در گروه‌های کوچک بر میزان آگاهی و سواد بهداشتی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Overview of experiental learning styles in nursing education
مروری بر سبک‌های یادگیری تجربی در آموزش پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Approaches to learning among nursing and midwifery students’ of Bushehr University of Medical Science in 2012-2013
رویکردهای یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال تحصیلی 1392-1391
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between critical thinking and interpersonal communication skills in nursing students of Azad University Tehran medical Branch
ارتباط گرایش به تفکر انتقادی و مهارت‌های ارتباطی میان فردی در دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد تهران پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles