You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
الگوهای ارزشیابی رایج در برنامه آموزشی پرستاری: یک مرور روایتی نرجس حشمتی فر، حسین کریمی مونقی
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه خودکارآمدی با یادگیری خودتنظیمی درآموزش مجازی دانشجویان در دوران همهگیری کووید 19 مجتبی رضایی راد، فاطمه ظروفیان، نفیسه ماجانی، مهدیس رضایی راد
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش بر سطح دانش و نگرش دانشجویان پرستاری در مدیریت درد کودکان به یانه سیدامینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مزایای نسخه نویسی توسط پرستاران (با تاکید بر مزایای مالی و اقتصادی): مروری یکپارچه خلیل عباسی، فاطمه بیات شاهپرست، سعیده پیری، مهرنگار امیری
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه برنامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری داخلی جراحی در ایران و هند: یک مطالعه تطبیقی مینا شایسته فر، حسن بابامحمدی، منیر نوبهار
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی عوامل موثر بر کیفیت آموزش بالینی و عوامل زمینه ای مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی کردستان جمال صیدی، پرویز فتوحی، سارا رحیمی، شهناز صلواتی قاسمی، آرین آزاد نیا، بهزاد غلام ویسی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی تاثیر انجام بازاندیشی توسط پرستاران بر میزان خطاهای دارویی هاله اکبری، رسول اسلامی اکبر، علی دهقانی، معصومه رحیمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش میانجی اعتماد و مسئولیتپذیری جمعی در رابطه بین باورهای توطئه و تمایل به زدن واکسن کووید-19 در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد سارا فخاریان مقدم، قاسم آهی، فاطمه محرری
چکیده -
متن کامل (PDF)
تاثیر روش حل مشکل با فن شش کلاه تفکر بر خلاقیت و رفتار مراقبتی پرستاران شیدا رفیع زاده قره تپه، اعظم حاجی بگلو، سودابه آلوستانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی، اضطراب سلامت و تصویر بدنی در زنان مبتلا به سرطان پستان سحر پاسیار، حسین بقولی، مجید برزگر، نادره سهرابی
چکیده -
متن کامل (PDF)
پیش بینی انطباقپذیری شغلی و فلاتزدگی شغلی براساس کماشتغالی ذهنی و سرمایه روانشناختی در کادر درمانی مرتبط با سلامت شکوفه خمسه زاده، نوشین پردلان
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش مهارت های مثبت نگری بر کیفیت زندگی و شکوفایی روانشناختی معلمان مسلم بشکار، اسماء ملازهی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue