Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Nursing Education

نشریه آموزش پرستاری



Volume 1, Number 2 (2013-2)


Comparison of the effect of WebQuest and lecture on students' learning of electrocardiogram interpretation
مقایسه یادگیری تفسیر الکتروکاردیوگرام با دو روش وب کوئیست و سخنرانی در دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determination of the numerical scores of occupational hazards and their predisposing factors among nurses working in educational hospitals in Arak city
تعیین امتیاز کمی آسیب های شغلی موجود و عوامل زمینه ساز آنها در بین پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهر اراک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of the assertiveness training program on nursing students’ assertiveness skills
تأثیر برنامه آموزشی رفتار قاطعانه بر سطح قاطعیت دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of students’ achievement to the goals of the fundamental of nursing course
بررسی میزان دستیابی دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد به اهداف برنامه درس اصول و مهارت های پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Achievement to the educational goals of undergraduate nursing students from view point of students and head nurses
میزان دستیابی دانشجویان مقطع کارشناسی پرستاری به اهداف آموزشی از دیدگاه دانشجویان و سرپرستاران بخش‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of knowledge and beliefs’ barriers to living with type 2 diabetes and its related factors
بررسی موانع آگاهی و باورها در زندگی با دیابت نوع 2 و عوامل مرتبط با آن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Exploration of students' perceptions of issues in nursing theoretical courses: a qualitative research
تبیین تجارب دانشجویان پرستاری در زمینه مشکلات آموزش دروس نظری پرستاری با روش شناسی کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Exploration of context the cultural Care education in Iran
بررسی بستر و زمینه آموزش مراقبت فرهنگی در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles