Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Nursing Education

نشریه آموزش پرستاری



Volume 11, Number 3 (2022-4)


Effectiveness of Emotion-Focused Therapy on Psychological Capital and Post Traumatic Growth in Women with Multiple Sclerosis.
اثربخشی درمان هیجان مدار بر سرمایه روانشناختی و رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Effect of Life Skills Training on Resilience and Psycho-Social Adaptation of Multiple Sclerosis Patients
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر تاب آوری و سازگاری روانی- اجتماعی مبتلایان به اسکلروز متعدد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Comparative Study of Iranian bachelor's nursing education system with the University of Southampton, UK
مقایسه تطبیقی نظام آموزشی کارشناسی پرستاری ایران با دانشگاه ساوت‌همپتون انگلستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Mediating Role of Personal Intelligence in the Relationship Between Moral Agency and Compassionate Healthcare in Nurses Working in the Corona Ward
نقش واسطه‌ای هوش شخصی در ارتباط بین عاملیت اخلاقی و مراقبت شفقت ورزانه پرستاران بخش کرونا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nursing managers' experiences of factors affecting job motivation: A qualitative study
تجارب مدیران پرستاری از عوامل موثر بر انگیزش شغلی:یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining Nursing Students' Perceptions of Clinical Teaching Through Concept Mapping: A Qualitative Study
تبیین ادراک دانشجویان پرستاری از آموزش بالینی به شیوه نقشه کشی مفهومی: مطالعه ی کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Mediating Role of Mindfulness in the Relationship between Anxiety of Covid-19 and Quality of Professional Life in Nurses
نقش میانجی ذهن آگاهی در رابطه بین اضطراب بیماری کرونا و کیفیت زندگی حرفه‌ای پرستاران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of Cognitive-Behavioral Education based on Intolerance of Uncertainty and Emotional Regulation on Behavioral Activation/Inhibition Systems and Generalized Anxiety Disorder of Students with Social Anxiety Disorder
اثربخشی آموزش شناختی رفتاری بر سیستم فعالسازی بازداری رفتاری و اضطراب فراگیر دانشجویان دارای اختلال اضطراب اجتماعی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles