Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Nursing Education

نشریه آموزش پرستاری



Volume 14, Number 3 (2025-11)


Comparing the Effectiveness of Acceptance and Commitment-Based Training and Resilience-Based Training on Job Stress and Compassion Fatigue in Nurses
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد و آموزش مبتنی بر تاب‌آوری بر استرس شغلی و خستگی ناشی از شفقت پرستاران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Structural Model of Self-handicapping based on Academic Well-being mediated by Education Satisfaction among Female Students in the Upper Secondary Level During the 2025 Academic Year
مدل ساختاری خودناتوان سازی بر اساس بهزیستی تحصیلی با میانجی گری رضایت از تحصیل در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم در سال 1404
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of Unified Transdiagnostic Therapy Group Training on Cognitive Emotion Regulation Strategies (Adaptive and Maladaptive) in Female College Entrance Exam Candidates with Test Anxiety
اثربخشی آموزش گروهی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان (سازگارانه و ناسازگارانه) در داوطلبان دختر کنکور دارای اضطراب امتحان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the Effectiveness of Training Two Treatment Methods Based on Functional Analysis and Cognitive Hypnotherapy on Cognitive Flexibility and Weight Loss in Obese Men
مقایسه اثربخشی آموزش دو روش درمان مبتنی بر تحلیل تابعی و هیپنوتراپی شناختی بر انعطاف‌پذیری شناختی و کاهش وزن مردان مبتلا به چاقی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles