Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Nursing Education

نشریه آموزش پرستاری



Volume 7, Number 4 (2018-10)


Identification of effective factors on work-life balance in nurses (a case study)
شناسایی عوامل موثر بر تعادل کار و زندگی در پرستاران (یک مطالعه موردی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship Between Procrastination and Optimism in Undergraduate Nursing Students of Medical Sciences Universities of Northwest Iran-1397
بررسی رابطه خوش بینی و اهمال کاری در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال غرب ایران-1397
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison study of master of nursing curriculum in Iran, Turkey and Jordan
مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی کارشناسی ارشد پرستاری در ایران، اردن و ترکیه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Knowledge, Attitude and Practice of Evidence-base in Selected Hospitals of Tehran, Lorestan and Semnan University of Medical Sciences
بررسی مقایسه ای دانش، نگرش و عملکرد مبتنی بر شواهد در پرستاران شاغل در بیمارستان های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی سمنان، لرستان و تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness Of Communication Skills Training On General Self-efficacy And Social Fobia In Adolescent Boys With Hearing Impairment
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر خودکارآمدی عمومی و ترس اجتماعی در پسران نوجوان با آسیب شنوایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of stress management on the anxiety, depression and stress of nursing students in the first clinical experience
تاثیر مدیریت استرس بر افسردگی، اضطراب و استرس دانشجویان پرستاری در اولین تجربه ی بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Knowledge and Practices of Nurses in Intensive Care Units on Endotracheal Suctioning
بررسی دانش و عملکرد پرستاران بخش های مراقبت ویژه در خصوص ساکشن لوله تراشه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between learning style and evidence-based practice in nurses working in hospitals affiliated to Kermanshah University of Medical Sciences
بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles